Ośrodek Kultury, Sztuki i Biblioteki Publicznej Gminy Pruszcz Gdański

baner - Ośrodek Kultury, Sztuki i Biblioteki Publicznej Gminy Pruszcz Gdański

Wraz Katarzyną i Maciejem Marczewskimi, podróżnikami z fundacji RUSZAJ W DROGĘ zapraszamy 12 stycznia 2017 do MEDIATEKI W STRASZYNIE na wyjątkowe filmowe spotkanie z polską turystyką. Będzie okazja m.in. obejrzeć 3 z 5 odcinków telewizyjnego programu "Lato w regionach" TVP3 Katowice, zrealizowanego podczas ubiegłorocznych wakacji.

- W każdym programie pokazujemy gotowe pomysły na jednodniowe wycieczki po województwie śląskim - wyjaśniają Marczewscy. - Pod okiem telewizyjnej kamery wcieliliśmy się w role turystów, rozmawialiśmy z przewodnikami, zwiedzaliśmy zamki, miasta i muzea, jeździliśmy na rowerach, pływaliśmy kajakiem, chodziliśmy po górach, a z jednej zjechaliśmy nawet na hulajnodze.

Spotkanie z podróżnikami odbędzie się w czwartek, 12 stycznia 2017 o godz. 18:00 w Mediatece w Straszynie. Pod koniec wieczoru zostanie rozlosowanych kilka podróżniczych upominków i ciekawych książek. Natomiast po spotkaniu będzie można skorzystać z Klubowej Kopalni Pomysłów, w której znajdą się darmowe mapy, broszury i przewodniki od regionalnych organizacji turystycznych z całej Polski, a wśród nich z: Pomorza, Kaszub i Kociewia. Będą też materiały z Trójmiasta i dalszych stron Polski.